Upravit stránku

Asistentka obchodního oddělení

Náplň práce:

  • vyřizování objednávek
  • příjem a expedice zboží
  • komunikace se zákazníky
  • vyřizování obchodní korespondence

Požadujeme:

  • min. SŠ vzdělání
  • samostatnost, pečlivost, praxe v obchodním oddělení výhodou
  • obchodní dovednost, komunikativnost, vstřícnost a příjemné vystupování
  • znalost cizího jazyka AJ nebo NJ výhodou
  • znalost práce s PC
  • ŘP sk. B

Nabízíme:

  • 25.000,- Kč + osobní ohodnocení
  • samostatnou pracovní pozici s různorodou náplní práce
  • zázemí rostoucí rodinné firmy 
  • práci v malém kolektivu
  • nástup možný ihned
  • práce v jednosměnném provozu, pracovní doba Po - Pá 7 - 15 hod
  • dovolená 25 dnů
  • příjemné pracovní prostředí

Žívotopisy zasílejte na e-mail: kariera@manver.cz

Tento web využívá cookies

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zobrazit podrobnosti

Nastavení cookies

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat z nastavení cookies níže. Zobrazit podrobnosti