Náplň práce:

  • příjem a expedice zboží
  • příprava zakázek
  • vytváření skladových dokladů - příjemky, výdejky, faktury
  • obsluha zákazníků
  • příležitostní komunikace s dodavateli
  • armování - výroba hadic + nenáročná výrobní činnost

Požadujeme:

  • SŠ/SOU vzdělání technického směru, praxe v oboru výhodou
  • fyzickou zdatnost
  • manuální zručnost
  • samostatnost
  • obchodní dovednost, komunikativnost, vstřícnost a příjemné vystupování
  • znalost práce s PC
  • ŘP sk. B

Nabízíme:

  • práci na dobu neurčitou
  • samostatnou pracovní pozici s různorodou náplní práce
  • zázemí rostoucí rodinné firmy 
  • práci v malém kolektivu
  • nástup ihned nebo dle dohody
  • práce v jednosměnném provozu, pondělí-pátek od 7:00 do 15:00 hod.
  • nástupní plat v závislosti na předchozích pracovních zkušenostech až 35.000,- Kč + osobní ohodnocení
  • motivační systém ohodnocování + zaměstnanecké benefity (příspěvěk na penzijní pojištění, 25 dnů dovolené, příspěvěk na stravování)

Žívotopisy zasílejte na e-mail: kariera@manver.cz

Tento web využívá cookies

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zobrazit podrobnosti

Nastavení cookies

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat z nastavení cookies níže. Zobrazit podrobnosti